Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?
Dat kan. U heeft tot 14 dagen na ontvangst recht om uw bestellingen te annuleren. Meer informatie over het annuleren en retoureren vindt u hier.
Slaan tuinplanten altijd aan?
Omdat wij uitsluitend met een levend product werken kan het wel is voorkomen dat een plant, boom of heester niet aanslaat. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken altijd naar een gepaste oplossing. Daarnaast bieden wij altijd 3 maanden groeigarantie.
Ik kan niet alle informatie kwijt in het aanvraag formulier voor het beplantingsplan op maat, hoe geef ik deze door?
Na uw aanvraag nemen onze tuinontwerpers binnen 72 uur contact met u op. Hierin heeft u de mogelijkheid om extra vragen te stellen, of informatie te geven die u niet kwijt kon in het formulier. Wij vragen u altijd na dit telefoongesprek om enkele foto's van uw huidige tuinsituatie te sturen, zodat wij een beter beeld hebben van uw tuin of tuinborder.
Kan ik bij Yarinde.nl langskomen om tuinplanten uit te zoeken?
Nee, wij hebben een beperkte eigen voorraad om altijd verse tuinplanten te leveren. Indien u kiest voor de optie afhalen kunt u wel tuinplanten afhalen. Deze zetten wij dan voor u klaar op de dag dat u wenst op te halen.
Enkele bladeren van mijn bestellingen zijn geel, komt dat nog goed?
Bij een juiste aanplantingen komt dat altijd weer goed. Soms kan het voorkomen dat bladeren wat geel worden. Dat kan bijvoorbeeld wanneer een plant in bloei staat. Op dat moment stop de plant al haar energie in het maken van bloemen en dus niet in het groenhouden van het blad. Bladgroen wordt gemaakt door de Chloroplasten (of bladgroenkorrels). Op het moment dat het 'nut' van het blad verlopen is, stopt de plant er minder energie in.